Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ KAI H OMAΔΑ ΜΑΣ
Η ACIS CONSULTING SA δραστηριοποιείται στην παροχή ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών πάνω από 20 χρόνια. Με έμπειρο επιστημονικό προσωπικό που επιμορφώνεται διαρκώς δημιουργεί τώρα ένα νέο συμβουλευτικό μοντέλο έτσι όπως επιτάσσει η ψηφιακή εξέλιξη και νέα δομή στην Ελλάδα και έτσι όπως επιβάλλουν οι ταχύτατες αλλαγές στο επιχειρηματικό πεδίο συνδυαστικά με τις νέες απαιτήσεις του λογιστικού επαγγέλματος.
Πλέον ο ψηφιακός μετασχηματισμός διαφοροποιεί πλήρως την εργασία του λογιστή και του οικονομολόγου και την μετατρέπει από διεκπεραιωτική σε συμβουλευτική, ενώ παράλληλα ανάλογα το γεωγραφικό πλαίσιο, το γνωστικό πεδίο και τα κριτήρια διαχωρισμού εργασιών του κάθε λογιστή, την διαχωρίζει σε λιανική, χονδρική και σε υπηρεσίες supervising για λογιστές.
Βάσει των ανωτέρω, η δομή των λογιστικών γραφείων του μέλλοντος σύμφωνα με την φιλοσοφία της ACIS Consulting SA θα είναι :
• ΤΑΧΝΕΤ Λογιστικά Γραφεία Λιανικής και μικρών επαγγελματιών που θα εξυπηρετούν όλες τις διεκπεραιώσεις σε πλατφόρμες και τις φορολογικές δηλώσεις πελατών φυσικών προσώπων και επαγγελματιών με απλογραφικά βιβλία.
• BUSINESS CENTERS Λογιστικές Εταιρείες που θα ασχολούνται με διπλογραφικά βιβλία, με συμβουλευτική στους πελάτες τους σε όλα τα φοροτεχνικά θέματα αλλά παράλληλα θα πρέπει να μπορούν να διεκπεραιώνουν και θέματα finance όπως π.χ cash flow, budget, business plan, προγράμματα ΕΣΠΑ και αναπτυξιακών νόμων (με ξεχωριστά τμήματα γραμματείας , λογιστηρίου, φοροτεχνικού πλαισίου, μισθοδοσίας και υπηρεσιών ΓΕΜΗ).
• ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΜΠΡΕΛΕΣ που θα υποστηρίζουν με ομάδες εργασίες τις άλλες δύο κατηγορίες σε συμβουλευτικό άλλα και εκπαιδευτικό επίπεδο.
Σε όλο λοιπόν αυτό το πλαίσιο βασίστηκε η νέα δομή της ACIS Consulting SA με στόχο την αναβάθμιση των γενικότερων υπηρεσιών του κλάδου και τις μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Η συμβουλευτική μας προσεγγίζει σφαιρικά την επιχείρηση ή το λογιστικό γραφείο, εντοπίζει τα επιμέρους προβλήματα και τα επιλύει σε συνάρτηση με το όλον της επιχείρησης. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε ένα δίκτυο το οποίο θα μπορεί να προσφέρει τις ανάλογες υπηρεσίες σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Ο στόχος είναι να υπάρξουν συγκεκριμένες συνεργασίες και με άλλα γραφεία τα οποία μετά από επιλογή και αξιολόγηση από την ομάδα μας και ακολουθώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές θα μπορούν να ενταχθούν κάτω από το πλαίσιο του δικτύου μας.
Η ACIS SA λειτουργεί πλέον ως εταιρεία ομπρέλα, ενώ τα κεντρικά γραφεία βρίσκονται στο κτίριο ΑΤΡΙΝΑ στο Μαρούσι, Κηφισίας 32.
Το υποκατάστημα λειτουργεί με την μορφή Βusiness Center στο Χαλάνδρι με ξεχωριστά τμήματα γραμματείας , λογιστηρίου, φοροτεχνικού πλαισίου, μισθοδοσίας και υπηρεσιών ΓΕΜΗ και πλήρως κοστολογημένες υπηρεσίες.
H Διοικητική μας ομάδα
ΠΡΟΕΔΡΟΣ : Λαμπρος Μπέλεσης
ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΣΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ : Άννα Σπαθή
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ : Κυριακή Διονέλλη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Βασίλης Παναγιωτόπουλος
ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ: Άννα Φοβάκη